دانلود صدای جوشیدن آب

جدول مشخصات

نام دانلود صدای جوشیدن اب
تعداد فایل صوتی ۶
کیفیت‌ها ۱۲۸
حجم فایل ۲٫۳ مگابایت
قیمت

چای‌خورهای حرفه‌ای جواب بدهند: صدای جوشیدن آب بهتر است یا ثروت؟

این صدای جوشیدن آب است. دل نشین و زیبا. روح‌انگیز و پرشور، دلربا و خاص. فریبنده و سرشار از عشق و ایمان. وقتی صدای جوشیدن و قل زدن آب می‌آید یعنی خبر مهمی در راه است. چای، این موجود زیبا و خاص قرار است تا دقایقی دیگر آماده شود.

این لحظه‌ و صدای جوشیدن آب و قل زدن مخصوصا قل زدن سماور لحظه‌ی مقدسی است. اگر فیلم می‌سازید، انیمیشن می‌سازید، تیزر تبلیغاتی یا هر چیز هنری دیگری که می‌سازید و این لحظه‌ی مقدس را در آن قرار داده‌اید. به افکت صدای جوشیدن آب نیاز دارید. نیاز دارید تا این لحظه را مقدس‌تر و زیباتر کنید. نیاز دارید تا مخاطبان شما صدایی زیبا و طبیعی بشنوند. افکت صوتی جوشیدن و قل زدن آب یعنی احترام به چای، چای‌خورها، کافئین، نیکوتین و …

این تمام ماجرا نیست. علاوه بر پکیج دانلود صدای جوشیدن آب کلی صدای نوستالژیک و زیبا داریم. صدای ریختن چای در استکان رو گوش کردید؟ صدای اشیاء داریم که تقریبا اکثر صداهایی که نیاز دارید را می‌توانید اینجا پیدا کنید. روز به روز هم به این صداها اضافه می‌شود. صدای انواع حیوانات داریم که می‌شه گفت کامل‌ترین پکیجیه که می‌تونید هم صداهای حیوانات وحشی و اهلی رو پیدا کنید. حتی صدای شتر هم داریم. اصلا می‌دونید صدای شتر چجوریه؟ صداهای ورزشی هم پکیج جدید ماست که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندید.

صداهای مشابه:

فهرست