دانلود صدای بازی بچه ها

جدول مشخصات

نام دانلود صدای بازی کودکان
تعداد فایل صوتی ۱۵
کیفیت‌ها ۱۲۸
حجم فایل ۸٫۱ مگابایت
قیمت —–

افکت صدای بازی کردن بچه ها و زنده کردن حس نوستالژی

می‌دونید چیه؟ نوستالژی تو خون همه‌ی ما وجود داره. شاید وقتی جوان هستید و صدای بازی بچه‌ها تو کوچه خوابتون رو به هم بزنه عصبانی بشید. اما وقتی سن‌تون بالاتر می‌ره کم کم خاطرات فراموش‌شده‌ی بچگی میان سراغتون و دوست دارید تا همیشه صدای بازی بچه ها رو گوش بدید. از صدای فوتبال بازی کردن تا هر سر و صدایی که از اون بچه‌های معصوم و پر از شوق زندگی بیرون میاد شما را می‌بره به گوشه گوشه‌های خاطرات بچگی‌تون.

صدای بازی بچه‌ها همیشه برای من یادآور خاطرات و شر و شور بازی‌های خودمه. شب‌هایی که تا دیر وقت زیر نور تیر چراغ برق فوتبال بازی می‌کردیم و خوشحال‌تر از امروزم بودم. خوشحال‌تر از همیشه بودم. دغدغه‌ای نداشتم. لحظاتم رو می‌پرستیدم و هر لحظه‌ای که با دوستام بازی می‌کردم رو دوست داشتم. حالا حتی از اون دوست‌ها خبری ندارم. نمی‌دونم کجان و چیکار می‌کنن. دوست داشتم با این صدای بازی کردن بچه ها شما رو ببرم به گذشته‌ها. جایی که هنوز هم اونقدرها دور نیست. هنوز هم میشه بهشون ایمان داشت و باهاشون خندید و حتی گریه کرد.

حالا ۱۵ تا صدای زیبا، بدون نویز و باکیفیت بالا دارید که می‌تونید گوش بدید. چند تا صدای نوستالژیک دیگه هم داریم که شاید براتون جالب باشن. صدای ماشین تایپ پدربزرگ،‌ صدای بارون که می‌خوره روی زمین و سقف، صدای ضایعاتی و نمکی، صدای ریختن چایی تو استکان و قل زدن سماور کنار اون صداهایی هستن که می‌تونن در کنار صدای بازی و شلوغی بچه ها حس نوستالژی رو تو وجودتون روشن کنن.

صداهای مشابه:

فهرست