دانلود صدای مشت زدن

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. صدای انسان
  4. chevron_left
  5. دانلود صدای مشت زدن

فیلم ماتریکس ۱۹۹۹ و صحنه‌ی مبارزه مشت آن یکی از نمونه‌های نفس‌گیر در دنیای سینماست. صدای مشت زدن‌ کاملا شارپ است و با هر ضربه به راحتی می‌توانید جزئیات مشت زدن را ببینید و حس کنید. راستی اگر این صدای مشت و لگد نبود چگونه برادران واچوفکسی چگونه می‌توانستند این صحنه را به این زیبایی دربیاورند؟

اگر غشق فیلم باشید احتمالا صدها و هزارها فیلم در ذهن دارید با همین صدای مشت زدن احساس واقعی این مبارزه را به بیننده می‌رسانند. اگر شما هم در زمینه‌ی فیلم و انیمیشن و کارتون و بازی فعالیت دارید و در این عرصه به صورت حرفه‌ای کار می‌کنید نیاز به صداهایی باکیفیت و واقعی دارید تا حس کامل مبارزه مشت در میدان و  خیابان را به بیننده و یا گیمر منتقل کنید.

با دانلود افکت صدای مشت به راحتی می‌توانید به پروژه‌های خود جریان ببخشید و مخاطب را با تصویر درگیر کنید. ما این صداها را در کیفیت‌های مختلف برای شما قرار دادیم تا راحت‌تر بتوانید آن‌ها را روی پروژه‌های خود بارگذاری کنید.

دانلود صدای مشت زدن بخش دوم هم برای شما در نظر گرفته شده که باعث می‌شود پکیج کاملی از صداهای مبارزه مشت داشته باشید. می‌توانید این پکیج را از اینجا دانلود کنید: دانلود صدای مشت زدن بخش دوم

سایر صداهای مشابه:

جدول مشخصات

نام دانلود صدای مشت زدن
تعداد فایل صوتی ۳۱
کیفیت‌ها ۶۴ – ۱۲۸ – ۳۲۰
حجم فایل ۱٫۵ مگابایت
قیمت
فهرست