دانلود صدای باز و بسته کردن زیپ

تمامی صداهای اکسیو ساند به اپلیکیشن اِکو انتقال پیدا کرده است.

جدول مشخصات

نام دانلود صدای زیپ
تعداد فایل صوتی ۴۶
کیفیت‌ها  ۱۲۸
حجم فایل ۰٫۹ مگابایت
قیمت ۵۰۰۰ تومان

50,000 ریال – دانلود

افکت صدای باز و بسته کردن زیپ

احتمالا می‌خواید یک فیلم بسازید. شاید هم انیمیشن یا کارتون یا موشن گرافیک، شاید می‌خواید پادکست بسازید و یا تیزر تبلیغاتی. افکت صدای باکیفیت نمی‌خواید؟ افکت صوتی کشیدن زیپ رو براتون گذاشتیم. ۴۶ تا افکت صدای زیپ در انواع و اقسام مختلف. از زیپ کلفت گرفته. تا این زیپ نازکا که خیلی ظریفن. هر زیپی که هست دیگه. شما کلفت‌شو می‌خوای یا نازکشو؟

خب فرق این افکت صدای باز و بسته کردن زیپ با بقیه چیه؟ اینکه ما کیفیت این افکت‌ها رو کامل تنظیم کردیم و نویزهاشونو با نرم‌افزارهای اختصاصی گرفتیم. کافیه دانلودش کنید و بذارید رو پروژه‌های حرفه‌ای‌تون تا مخاطباتون یک صدای حرفه‌ای، طبیعی و خالص بشنون. انگار یکی کنارشون نشسته داره زیپ باز و بسته می‌کنه. با دانلود صدای زیپ می‌تونید به راحتی بهترین صدا رو برای پروژه‌تون پیدا کنید. صدایی که کاملا هماهنگ باشه. لازم نباشه ببرید و ادیت کنید و وقت‌تون تلف شه.

خب علاوه بر افکت صوتی کشیدن زیپ کلی افکت صدای وسایل مختلف داریم. شاید باورتون نشه ولی صدای پوشیدن کت و لباس هم داریم حتی. یه سر بزنید به این صداهای باکیفیت و روایت داستان‌تون رو با بهترین شکل ممکن جلو ببرید. آره خلاصه.

صداهای مشابه:

فهرست