دانلود صدای خروپف

جدول مشخصات

نام دانلود صدای خروپف
تعداد فایل صوتی ۸
کیفیت‌ها ۱۲۸
حجم فایل ۰٫۹ مگابایت
قیمت  ۱۰۰۰ تومان

10,000 ریال – دانلود

من افکت صدای خروپف هستم

شوخی نمی‌کنم. روزی ۱۳ ساعت می‌خوابم و هیچ کس از صدای خر و پف کردن من در امان نیست. اشتباه نکنید کسی که صدای خروپف زیادی تولید می‌کنه بیمار نیست. مجرمه مجرم. این صدای خروپفی که اینجا می‌شنوید. صدای خروپف من نیست. ولی کیفیت بالایی دارن و تمام نویزها و صداهای محیط رو ازشون حذف کردیم. با نرم‌افزارهای اختصاصی کیفیتشون رو تنظیم کردیم و فقط کافیه دانلود کنید و بذارید روی پروژه‌ها‌تون تا طبیعی‌ترین افکت صدای خروپف رو به مخاطباتون برسونید.

احتمالا تو فیلم‌ها و انیمیشن‌های زیادی صدای خر و پف کردن رو شنیده باشید. مخصوصا تو اون فیلمای ایرانی که پدر خانواده شب‌ها خوابه و پسر یا دختر جوان دزدکی سوییچ ماشین رو برمی‌داره و با دوستای نابابش می‌ره دور دور. تو قسمت آخرش هم اون دختر و پسر یه بلایی سرشون میاد و متوجه کار اشتباه‌شون می‌شن و میان دست پدر و مادرشون رو می‌بوسن و همه چیز به خیر و خوشی تموم می‌شه آخرشم تیتراژش با صدای مجید اخشابی یا احسان خواجه‌امیری و اینا میاد بالا و در نهایت هم از خانواده‌ی محترم رجبی تشکر می‌کنن.

ازتون خواهش می‌کنم اگه فیلم این سبکی قراره بسازید این صداها رو دانلود نکنید. حیفن به خدا. برا کارای حرفه‌ای و هوشمندانه‌تر و خلاقانه‌تر این افکت صدای خروپف رو دانلود کنید که ارزشش رو داشته باشه.

به بقیه‌ی مجموعه صدای انسان هم سر بزنید صداهای خوبی براتون گذاشتیم که اون وسطا رایگان هم داره.

صداهای مشابه:

فهرست