دانلود صدای باز کردن نوشابه گازدار

تمامی صداهای اکسیو ساند به اپلیکیشن اِکو انتقال پیدا کرده است.

جدول مشخصات

نام دانلود صدای باز کردن نوشابه گازدار
تعداد فایل صوتی ۱۴
کیفیت‌ها  ۱۲۸
حجم فایل ۰٫۴ مگابایت
قیمت ۳۵۰۰ تومان

35,000 ریال – دانلود

صدای باز کردن در نوشابه با کیفیتی که قبلا جایی ندیدید.

اول اینو بگم که فقط صدای باز کردن نوشابه تو این پکیج نیست. صدای باز کردن دوغ گازدار و آبمیوه گازدار و هر چیز گازدار دیگه‌ای هم به همین شکله ولی معمولا ما صدای در نوشابه رو بهتر از بقیه تشخیص می‌دیم. حالا این صدا چجوریه؟ خب همه‌مون می‌دونیم دیگه. باز کردن صدای رانی و دلستر و … هم مث همن اما یه تفاوت‌های ریزی دارن که تو این افکت‌ها بهش پی می‌برید.

اگه دارید انیمیشن یا فیلم و پادکست و اینا می‌سازید و دنبال یک صدای باکیفیت و حرفه‌ای هستید این صدای در نوشابه گازدار رو از دست ندید. اما این افکت صدای در نوشابه برای تبلیغات معجزه می‌کنه. اگه تو کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی هستید این صداها بهترین کیفیت ممکن رو به شما هدیه می‌دن. می‌دونید چرا؟ چون ما کیفیت‌شون رو با نرم‌افزارهای تخصصی تنظیم کردیم. نویزهاشون رو برطرف کردیم و چیزی که می‌شنوید یک صدای طبیعی و خالصه.

با این افکت صوتب باز کردن در نوشابه به راحتی می‌تونید کلیپ‌ها و تیزرهای حرفه‌ای بسازید. اما ما چند تا صدای دیگه هم داریم که ممکنه به کارتون بیان، اول صدای بطری رو داریم. صداهایی که مربوط به بطری‌ان، افکت صدای شکستن شیشه رو داریم که رایگانه و می‌تونید همین الان دانلودش‌ کنید. صدای جرقه یا اتصالی برق رو هم داریم. دانلود کنید و لذت ببرید.

صداهای مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست