دانلود صدای اسلحه اسنایپر

تمامی صداهای اکسیو ساند به اپلیکیشن اِکو انتقال پیدا کرده است.

جدول مشخصات

نام دانلود صدای اسلحه Sniper
تعداد فایل صوتی ۱۲
کیفیت‌ها  ۱۲۸
حجم فایل ۰٫۳ مگابایت
قیمت  —

افکت صوتی اسنایپر یا همون تک تیرانداز با کیفیتی که قبلا جایی ندیدید.

افکت صدای اسلحه اسنایپر تو کجا معمولا استفاده می‌شه؟ بازی‌های جنگی و سبک اکشن، بازی‌های First Person Shooter، فیلم‌های جنگی، انیمیشن و کارتون‌های جنگی، کلا هر جایی که یه جنگی در جریانه این صدای اسلحه اسنایپر یا صدای تک تیرانداز هم لازمه.

اما نه هر صدایی. شما صدایی می‌خواید که وقتی می‌ذارید رو فیلم یا بازی، به محض شلیک گلوله مخاطب‌تون یک صدای طبیعی و خالص بشنوه. انگار داخل میدون جنگه. فرق اصلی بازی‌های خارجی مثل PUBG و کانتر و کال آف دیوتی با بازی‌های ایرانی کم کیفیت هم همینه. اونا روی تک تک قسمت‌های بازی کار می‌کنن و صدا یکی از چیزاییه که روش به شدت کار می‌کنن. می‌دونید که حس شنوایی دومین چیزیه که ما بیشترین اطلاعات زندگی‌مون رو ازش می‌گیریم.

پس اگه شما هم دوست دارید یک بازی حرفه‌ای جنگی بسازید یا یک کلیپ و انیمیشن فوق‌العاده منتشر کنید با دانلود صدای Sniper این رویا رو به حقیقت تبدیل کنید. این صداها کاملا تنظیم شده هستن. با نرم‌افزارهای اختصاصی نویزهاشون رو گرفتیم و با بهترین کیفیت به شما تقدیم می‌کنیم.

صداهای دیگه‌ای هم داریم که می‌تونید استفاده کنید و لذت ببرید. مثل صدای اسلحه ام ۱۶ که کیفیتش به طور کامل تنظیم شده و دسته‌بندی شما در اختیار شماست. صدای تفنگ لیزری یکی دیگه از اون صداهای هیجان‌انگیزه. بقیه صداها رو تو دسته‌بندی صداهای مربوط به تفنگ می‌تونید پیدا کنید. برای فیلم‌های پلیسی صدای شلیک گلوله به ماشین و کلی صدای دیگه هم داریم که می‌تونید تو افکت صدای تفنگ پیداشون کنید.

صداهای مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست