دانلود صدای وانتی ضایعات

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. صدای انسان
  4. chevron_left
  5. دانلود صدای وانتی ضایعات

جدول مشخصات

نام دانلود صدای وانتی ضایعات
تعداد فایل صوتی ۴
کیفیت‌ها ۱۲۸
حجم فایل ۱ مگابایت
قیمت  ۹۰۰۰ تومان

نکته مهم: این فایل‌ها برای استفاده وانت‌داران عزیز مناسب نمی‌باشد. فقط برای استفاده در فیلم و انیمیشن طراحی شده اند. 

صداگذاران ایرانی چه در دنیای سینما، چه سریال‌ها و چه بازی همیشه با کمبود صداهای فارسی مواجه بوده‌اند و هستند. صدای وانتی ضایعات یا همان وانتی خریدار وسایل یکی از این موارد است. صدای وانتی ضایعاتی معمولا در مواردی که نیاز به صدای خیابان و مواردی از این باشد بسیار به درد می‌خورد و فضا را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد.

در ساخت پادکست هم از این صدای وانتی دوره گرد زیاد استفاده می‌شود. حالا اگر می‌خواهید کسی در فیلم‌ها و یا پادکست‌هایتان دمپایی پاره بخرد و میوه بفرشد دیگر جای نگرانی نیست. با دانلود افکت صدای وانتی ضایعات به راحتی می‌تونید صدا و فضای محیط‌ موردنظرتون رو طبیعی‌تر و ایرانیزه شده جلو بدید.

ما ۴ صدای باکیفیت از وانتی دوره‌گرد رو براتون آماده کردیم. صداهایی که به سادگی می‌تونید تو ویدیوها و کلیپ‌هاتون استفاده کنید. سعی کردیم این صداها تا حد امکان طبیعی شنیده بشن و نویزهای اضافیش رو هم حذف کردیم. دانلود کنید و لذت ببرید.

اگر دنبال صداهایی هستید که تو پروژه‌های ایرانی به دردتون بخورن پیشنهاد ما این گزینه‌ها هستند:

صدای کهنه فروش دوره‌ گرد رو دانلود کنید و لذت ببرید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”صدای وانتی ضایعات برای چه کسانی مناسب است؟” answer-0=”برای فیلم‌سازان، انیمیشن‌سازها و کسانی که می‌خواهند از این فایل‌ها در تیزرها استفاده کنند.” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”چند صدای دوره‌گرد داخل این پکیج موجود است؟” answer-1=”در این پکیج ۴ صدای وانت ضایعات موجود است که طول ۳۰ الی ۴۰ ثانیه‌ای دارند.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

صداهای مشابه:

—————————————————————————————————————————————-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست