دانلود صدای نوار کاست

تمامی صداهای اکسیو ساند به اپلیکیشن اِکو انتقال پیدا کرده است.

جدول مشخصات

نام دانلود صدای نوار کاست
تعداد فایل صوتی ۲۶
کیفیت‌ها  ۱۲۸ mp3
حجم فایل ۲٫۹ مگابایت
قیمت ۶۰۰۰ تومان

60,000 ریال – دانلود

افکت صدای نوار کاست ؛ قدیمی و نوستالژیک

اول یه بار صدای نوار کاست رو بشنویم:



این صدای ضبط صوت قدیمی براتون آشنا نیست؟ صدای نوار کاست که داخل ضبط صوت می‌ذارن و پلی می‌شه و کلی آهنگ خوب توشون بود. از اون قدیمیاش مثل جلیل شهناز و گلپا و اینا گرفته تا این جدیدا که اندی و سندی و اینا بودن. یه مدت بود که هر کی که یک نوار کاست خوب با آهنگای خوب داشت بین مردم محبوب می‌شد چون هر جا می‌رفت نوار خوبش رو هم می‌برد و بقیه گوش می‌دادن و لذت می‌بردن.

یا بعضی وقت ها هم صدای گیر کردن نوار کاست رو می‌شنیدیم. خیلی بد بود. همش استرس می‌گرفتیم که نکنه اون نوار جمع شده و بعدشم با یه خودکار درستش می‌کردیم. عجیب بود رابطه نوار کاست و خودکار بیک.

در هر صورت ما کلی افکت صوتی نوار کاست رو براتون یه جا جمع کردیم. ۲ تاش رو اون بالا شنیدید. بقیه‌شون رو هم دانلود کنید و این صداهای زیبا رو کشف کنید. صداهای نوستالژیک که مخصوص خاطرات دهه شصت و هفتادن.

به هر حال. ما کلی افکت صوتی اشیا هم داریم که پیشنهاد می‌کنیم از دست‌شون ندید. مثل صدای شماره گیر تلفن قدیمی از اونا که خرت و خرت باید می‌پیچوندی تا یه شماره می‌گرفتن. صدای نوشتن با قلم نی و کلی صدای هیجان‌انگیز دیگه که پیشنهاد می‌کنیم از دست‌شون ندید. دیگه همین. از دست ندید.

صداهای مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست