دانلود صدای بازار قدیمی ایرانی

تمامی صداهای اکسیو ساند به اپلیکیشن اِکو انتقال پیدا کرده است.

جدول مشخصات

نام دانلود صدای بازار قدیمی ایرانی
تعداد فایل صوتی ۷
کیفیت‌ها  ۱۲۸
حجم فایل ۲٫۷ مگابایت
قیمت ۳۰۰۰ تومان

30,000 ریال – دانلود

افکت صدای بازار ایرانی قدیمی و یک حس نوستالژیک

تا حالا تو بازار قدیمی قدم زدید؟ مثلا بازار ارومیه یا بازار تبریز و حتی بازار بزرگ تهران. سر و صدای بازار ایرانی خیلی خاص و منحصر به فرده. تقریبا تو هیچ جایی این صداها رو نمی‌شنوید. صدای بازار ایرانی قدیمی بیشتر مربوط به فروشنده‌ها و پچ پچ خریدارها و چانه زدن‌هاست. اگه می‌خواید فیلمی با حال و هوای قدیمی بسازید یا انیمیشن و کلیپ و … بسازید و دوست دارید این صداهای خاص رو به گوش مخاطب برسونید دانلود افکت صدای بازار قدیمی ایرانی به شما پیشنهاد می‌‌شه.

این پکیج صدای خیلی از بازارهای ایرانی رو داره. می‌تونید تفاوت‌شون رو خوب لمس کنید. حتی سروصدای بازارهای مختلف تو ایران هم متفاوتن. این پکیج با نرم‌افزارهای اختصاصی ویرایش شده و کیفیت‌شون تنظیم شده. نویزهای مزاحم حذف شدن و هیچ سروصدای اضافه‌ای نمی‌شنوید. همین حالا دانلودش کنید تا حس نوستالژی رو به مخاطباتون برسونید.

کلی صدای نوستالژیک دیگه هم داریم. صدای وانتی خریدار ضایعات، صدای چرخ خیاطی قدیمی، صدای برفک تلویزیون و یک پکیج دیگه هم داریم که کلا مربوط به صدای بازار قدیمی می‌شه اما زیاد تم ایرانی نداره اما همچنان جذاب و هیجان‌انگیزه.

صداهای مشابه:

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام. ممنون از سایت خوبتون.
    افکت های صوتی جذابی دارید. این صدای بازار ایرانی هم خیلی خوب بود. کلی سایت دیگه سر زدم ولی چیز بدردبخوری پیدا نکردم. بازم ممنون.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست