افکت صدای اشیاء بیشتر برای بازی‌ها، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و کارتون‌ها و … استفاده می‌شه. اگر شما در زمینه‌ی مولتی‌مدیا و چندرسانه‌ای حرفه‌ای باشید قطعا ارزش صدای خوب و باکیفیت رو می‌دونید و می‌دونید که چقدر روی کیفیت کار تاثیر می‌ذاره. ما برای شما مجموعه کامل افکت صدای اشیا مختلف رو قرار دادیم تا راحت و بدون هر دغدغه‌ای اونا رو دانلود کنید و توی کارهاتون استفاده کنید.

چند تا نکته:

ما در تیم صداسازی اکسیو کیفیت افکت های صوتی اشیا رو کامل بررسی کردیم. نویزهاشون رو کم کردیم و آماده‌ی استفاده بر روی پروژه‌های حرفه‌ای شما هستند. جه پریمایر کار کنید و چه افترافکت، چه با یونیتی بازی می‌سازید و چه سایر موتورهای بازی‌سازی راحت و بدون دردسر می‌تونید این صداها رو بارگذاری کنید و استفاده کنید. اما بیاید نگاه کنیم و ببینم چه صداهایی رو می‌تونید به سادگی دانلود کنید. این صداها رو در ادامه براتون آوردیم و به صفحه‌ی موردنظر هم لینک دادیم تا راحت وارد صفحه بشید و دانلود کنید.

دانلود صدای باز کردن و بستن کشو

صدای باز و بسته کردن کشو تقریبا تو همه‌ی بازی‌ها و انیمیشن‌هایی که تو خونه اتفاق می‌افتن می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. ۱۹ صدای کامل باز کردن و بستن و باز کردن و بستن به صورت همزمان برای شما قرار داده شدن که راحت می‌تونید از اون استفاده کنید.

لینک صفحه دانلود: افکت صدای باز کردن و بستن کشو

دانلود صدای ورق زدن کتاب و کاغذ

اما افکت صدای ورق زدن کتاب و کاغذ که بیشتر برای فیلم و ها و انیمیشن‌ها و پادکست‌ها استفاده می‌شه می‌تونه کاملا ورق زدن رو طبیعی و بدون هرگونه نویز نشون بده. با دانلود صدای ورق زدن کتاب و کاغذ می‌تونید به سادگی یک افکت زیبا با سرعت کم یا سرعت بالا از ورق زدن داشته باشید.

لینک صفحه دانلود: افکت صدای ورق زدن کتاب و کاغذ

دانلود صدای ماشین تایپ

در معرفی مورد بعدی از افکت صدای اشیاء سراغ صدای ماشین تایپ یا ماشین تحریر می‌رویم. ماشین تایپ در حقیقت تا نزدیک ۳۰ سال پیش که هنور کامپیوترهای حرفه‌ای وارد بازار نشده بودند بسیار استفاده می‌شد و بیشر در صنعت نشر و نامه‌نگاری کاربرد داشت. اما حالا کمتر جایی می‌توانید این ماشین‌ها را پیدا کنید. اما می‌تونید به جاش افکت صدای ماشین تایپ و ماشین تحریر رو دانلود کنید و های های گریه کنید باهاش

لینک صفحه دانلود: افکت صدای ماشین تایپ ماشین تحریر

دانلود صدای شاتر دوربین

صدای شاتر دوربین واقعا جذابه. تو خیلی جاها استفاده می‌شه. من حتی دیدم تو فیلم‌های عروسی وقتی که عکسای عروس و داماد رو نشون می‌دن و اینا هم استفاده می‌شه. قدرت خدا رو می‌بینی تکنولوژی تا کجاها نفوذ کرده؟ صدای فلش دوربین یا صدای شاتر دوربین مسئله این است که البته زیادم مسئله مهمی نیست. دانلود کن بزن تنگ فیلم غروسیت بذار دهن همه باز بمونه بابا.

لینک صفحه دانلود: افکت صدای شاتر دوربین

بقیه‌ی افکت‌های صدای اشیاء

دیگه وقت شریف‌تون رو بیشتر از این نگیریم. می‌تونید وارد دسته‌بندی صدای اشیاء بشید و مجموعه‌ی کامل صدای اشیا رو اونجا ببینید. فقط چند تا نکته:

اول اینکه دسته بندی صدای اشیا داره روز به روز کامل‌تر می‌شه و هر روز صداهای هیجان‌انگیزی براتون قرار می‌دیم که شما از هر جای دیگه‌ای بی‌نیاز می‌کنه.

دوم اینکه اون قسمت بالای سایت تو قسمت منو یه جایی هست به نام دسته‌بندی صداها، رو اون بیلبیلکش کلیک کنید تا بقیه‌ی دسته‌بندی‌ها رو هم ببینید ولی چون احتمال می‌دم این چیزی که الان گفتم رو توجهی نداشته باشید بهش. اون لینک‌ها رو براتون اینجا هم می‌دارم باشد که پند بگیرید و دفعه‌ی بعدی رو اون بیلبیلک کلیک کنید.

لینک دانلود: دسته‌بندی افکت صدای اشیاء

و اما بقیه دسته‌بندی‌ها:

صدای پرندگان – اینجا براتون صدای سهره و یا همون صدای فنچ رو قرار دادیم از دست ندید. خیلی قشنگ می‌خونه.

صدای ماشین: صدای حرکت تانک که دیگه برا بازی‌ها و انیمیشن‌های جنگی واجبه

صدای تفنگ: که یه ارتباط خیلی تنگاتنگی با دسته‌بندی صدای بازی جنگی هم داره

صدای حیوانات: مثل صدای زیبای گاو

صدای حشرات: همین دیگه صدای حشرات اونم تو این تابستون که من می‌دونم شما عاشق پشه‌هایید.

صدای محیط: مثل صدای داخل کافه یا باز و بسته شدن در زندان

صدای انسان: صداهایی که از انسان چیز می‌شود. تولید می‌شود. البته نه اون صدا.

صدای UI: اینا هم صدای رابط کاربری ان دیگه صدای تغییر مرحله و صدای سکه و صدای برد و باخت و اینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست