صدای وانتی ضایعات

صداهای ایرانی کمیابند. فیلم‌سازان و انیمیشن‌سازان ایرانی همیشه با این مشکلات روبرو هستند و مجبورند این صداها را خودشان ضبط کنند و یا از صداهای آماده‌ی بی‌کیفیت استفاده کنند. ما بخشی از مهم‌ترین صداهای ایرانی که برای بازی‌سازان، انیمیشن‌سازان، پادکست‌سازها، فیلم‌سازها، صداگذاران تئاتر و … لازم است را جمع‌آوری کرده‌ایم و آرشیومان را روز به روز تکمیل و تکمیل می‌کنیم. صدای وانتی ضایعاتی را دانلود کرده‌اید؟ صدای ریختن چای چطور؟

سری به این پکیج‌ها بزنید تا ادامه‌ی بحث در مورد صداهای ایرانی را پی بگیریم:

صدای وانتی ضایعاتی یا همان صدای وانت خریدار وسایل

صدای ریختن چای

صدای داخل کافه

صدای ماشین تایپ قدیمی

تا کنون هیچکدام از سایت‌های مربوط به صدا و صداسازی صدای وانتی دوره گرد و سایر صداهای ایرانی را در کار نکرده بودند و یا کیفیت آن‌ها در حد کافی نبود اما ما سعی کرده‌ایم نویزها و مواردی از این دست از صداها حذف کنیم و کیفیت مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم که به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

این پکیج‌ها در حال کامل شدن هستند. در ادامه صدای قمری، صدای سهره، صدای تسبیح، صدای اذان، صدای گاری، صدای محیط‌های ایرانی و مواردی از این دست را هم برای شما قرار خواهیم داد که می‌توانید با قیمت کم از آن‌ها استفاده کنید. برای هر کدام از پکیج‌ها هم اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می‌دهیم که راحت‌تر در مورد آن‌ها تصمیم بگیرید. به طور مثال صدای وانتی ضایعات شامل ۴ صدا است که هر کدام از آن‌ها با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و با سبک و سیاق‌های مختلف هستند. در ادامه لینک دانلود آن را هم قرار می‌دهیم تا بتوانید به سادگی به آن دسترسی داشته باشید.

سایت کتاب Infofang به شما کمک می‌کند به راحتی به متون قدیمی دسترسی داشته باشید. این متون قدیمی شامل کتاب، سینماٰ، فلسفه و … می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست